2 - Perfekt ridpass!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-02 » 19:50:00
Hej!
Har precis duschat nu och sitter i soffan igen. När jag var hemma från stallet för två timmar sedan åt jag och sen har jag kollat på tv. 
Idag hade jag ett av de bättre passen på Gambi.Jävlar vilken underbar känsla jag hade när jag hoppade av!
Han kändes fin redan från början, pigg och allert, lyssnade jättebra på mig och allt bara stämde. Även fast vi var 4a stycken i det där lilla ridhuset fick jag ut det jag ville. ursch vad nöjd jag är!! När jag galopperade av honom i slutet stående med längre tyglar var det en heelt annan galopp än den vanliga. Mycket rundare och mer energi uppåt än framåt. Det är för den här känlsan man kämpar så mycket för, den får en aldrig att ge upp för när det väl går såhär bra så känner man sig så jävla nöjd!
 
finaste baaambiii
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?