3 - Tisdagen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-03 » 09:21:52
Hej!
Idag var jag duktig och gick upp i tid, vaknade t.o.m före klockan.
Har suttit och tittat lite serier, ätit frukost, fixat tvätten och pluggat lite.
Ska fortsätta med det sistnämnde ett tag till, skulle bara behövt ett svar ifrån min handledare! 
Jag har nu fått ut alla resultat och ska analysera det, men har lite problem med just den statistiska biten. Är såå viktigt att det blir rätt. Skickade iallafall in mitt första utkast på min introduktion, så hoppas det inte blir allt för många kommentarer! :)
 
Idag så är det tvättdag, ska även laga mat och åka till stallet. Men det blir i eftermiddag. Fast nu när jag tänker efter känns det smartare att laga mat nu medans jag väntar på mejlet! gäller att vara effektiv!
 
Igårkväll var jag på gymmet och tränade också. Var ett tag sedan jag körde övningarna vilket kändes, för fasiken vad det värkte i ryggmusklerna. men det är bara att kötta vidare!
puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?