18 - rubrik?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-18 » 10:13:16
Godmorgon!
Imorse var jag trött, helvete. Råkade somna om när klockan hade ringt och sov till nästan 09.
Men nu är jag uppe, frukostäten och redo för dagen!
Blir ett kort inlägg nu då jag ska skriva ett längre efter detta. Igår kväll var jag nämligen på gymmet och körde mina övningar. Filmnade och tänkte visa er vad jag gör för övningar, osv. 
Sen ska jag skriva diskussion. Sitter helt toookfast så måste försöka ta mig därifrån. Jag har svårt att veta vad jag ska diskutera osv, men jag får försöka ta mig ur det. Tanken är att jag ska skicka in den till min handledare idag så jag hinner få kommentarer o ändra innan inlämningen på måndag. Då har jag morgondagen på mig att skriva Abstract och "tack"-stycket samt conclusion.
Vi hörs, puss
 
för ett år sedan idag vaknade jag upp till denna syn
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?