Linnéa Rosén

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Smått och gott  |  Daterat - 2012-02-07 » 12:22:00
Hej!
Vad roligt att du har hittat till min blogg.
Jag är en 20-årig tjej med ett fartfyllt liv. Jag är född och uppvuxen i Borlänge, Dalarna men bor just nu i Linköping med min sambo Andreas då jag pluggar. Jag håller på att plugga till att bli en Biolog på Linköpings universitet, det är en treårig utbildning och jag kommer bli klar till sommaren 2016.
Mitt liv är riktigt fartfyllt då jag har mycket för mig. Sitter jag inte och pluggar eller går på föreläsning så håller jag på med min aldra största intresse: Hästar och träning.
Jag har ridit sen jag var 6 år och har just nu en medryttarhäst som heter Gambi som står i ett stall 2 mil utanför Linköping. Är jag inte i stallet så är jag troligtvis på mitt favoritgym Fitness24Seven där jag tränar styrketräning.

I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina tankar och samtidigt få se bilder ifrån mitt liv. 
Jag hoppas ni kommer gilla den och lämna gärna en kommentar!
Välkomna!