17 - efter regn kommer solsken!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-17 » 09:15:47
Goodmorgon!
efter 3 tunga dagar med regn och moln vaknade jag upp med solen i ögonen, underbart! 
Har dock blivit lite molnigt nu men det ser iallafall inte ut som det ska komma något regn.
 
Gick upp för lite mer än en timme sedan. Har ätit frukost, kollat utube och fixat en omgång med tvätt. 
Nu ska jag köra mina rörlighetsövningar jag fått av sjukgymnasten och sedan plugga. Andreas är ledig men sover så det är lugnt och skönt här hemma!
 
Igår gjorde jag inte mycket, pluggade mest. har fått klart resultatdelen också, fått den granskad en gång samt att jag har rättat den nu. Behöver bara komma på nya figurtexter, vilket jag tycker är svårast. En figurtext ska jag gå att förstå utan att läsa ett ord i rapporten. Alltså måste man typ ha med både inledning, metod, resultat i en o samma mening haha! Får leta insperation i andra rapporter helt enkelt.
 
Vi hörs! puss
det här kom upp på min "se dina minnen" på facebook för 3 dagar sedan.
Hur söt var inte piffen när han var valp?? *dör* kan knappt fatta att han är 6 år redan!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?