2 - vafan hände

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-02 » 10:38:24
Hej!
Nu har jag äntligen en minut över och kan skriva ett kort inlägg. Är jättestressad inombords för det är så mycket som ska göras haha..
Helgen har varit fullt ös medvetslös. I lördags hade jag utsläpp i stallet, red 2 hästar och sedan åkte jag hem för att åka iväg på stan en sväng. på kvällen åkte jag och andreas ut till Bjärka igen för att fira valborg med eve. Vi såg på brasan och myste.
 
Igår ringde min klocka 05.20, haha helt galet. Jag är eves personal driver så vi var iväg på ponnytävling i söderköping. Det gick bra och hon fick rosett med båda ponnierna! Duktiga!
sen hjälptes vi åt med stallsysslorna innan jag åkte hem och dog. Jag har sovit 11 h inatt, kan ni fatta 11 h!? Någonstans inom mig vet jag att jag behövde sova, eftersom jag går konstant på högväxel. Dock så är jag ännu mer stressad o har ännu mera ångest eftersom jag vet hur mycket jag skulle kunna hunnit med om jag gett fan i att sova haha. Tänk att det viktigaste vi ska göra; äta och sova kommer sist i min priolista!
 
Ibland undrar jag hur jag resonerar. fullt ös, för att sedan sluta fungera, för att sedan få ångest och köra fullt ös igen. Haha en vacker dag tar det nog stopp.
 
Men den dagen dröjer, nu kör vi på igen!
Idag ska jag iväg och posta ett brev, skriva på min inledning samt metod i min rapport. Måste köra på nu så jag ligger i fas. Efter det ska jag träna och ikväll blir det att åka och handla. Kylskåpet ekar tomt. Så jag har lite att stå i mig, bäst att köra igång!
puss
blandade bilder från helgen!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?