9 - back to work

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-09 » 10:46:37
Hallåj!
Sitter och pluggar nu, är liiite lycklig över att jag hittade en artikel jag letat efter i flera dagar! 
Mitt resultat blev inte riktigt som jag föreställt mig, så fick lov att sitta och leta efter artiklar som säger samma sak som min gör. Jag lyckades hitta några så det känns bra igen!
 
Ska skriva lite mera på mitt resultat, måste bara få klart att jag kan använda den graften jag gjort. Metoden är inskickad på granskning också. Om 2 veckor ska rapporten in för granskning nr 1, nervöst!!
 
Idag ska jag plugga lite, sen ska jag till stallet. Ikväll händer det en väldigt intressant sak, styrelsen i bjärka har ordnat en brandövning med Bestorps brandstation. Så det kommer komma brandmän, brandbilar m.m. ikväll så vi ska gå igenom hur man ska agera om det börjar brinna. Bra för oss att lära oss agera vid brand, och brandmännen får lära sig hantera hästar. Så det ska bli spännande, väldigt spännande!
 
Igår så tog jag nästan 1 timmes promenad i rydskogen. Väldigt skönt var det. Körde lite backintervaller också när jag powerwalkade upp för en lååång uförsbacke 3 gånger. Kändes i vaderna! 
Satte mig sen ute i solen och pluggade innan jag solade. På kvällen åkte vi till maxi och handlade och vi köpte oss en varsin Baden Baden stol, hur underbart skönt ska det inte bli att sitta i den i sommar!!
 
Sen så körde jag ett pass på gymmet. Dock så tror jag en av mina ganglion spack igår, sist de hände var förra sommaren och det gör SÅÅ JÄVLA ONT. kunde knappt röra handleden åt nått håll för det bara strålade upp mot armbågen... suck. Känns fortfarande ont så ska ta en tablett innan jag åker till stallet. Är det inte ryggen så är det de andra!!! puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?