10 - shopping

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-09-10 » 15:46:40
Hej!
Tänkte att det var dax att skriva lite nu igen, är på sååånt bra humör!
Blev en shoppingvända med vikkan idag på stan, sist jag var där var, ja aldrig haha.
Nä men väldigt längesedan var det. Så fick hem lite som jag behövde. Det var nämligen så länge sedan att jag fått tagit i vatten i min mascara för att den torkat ihop.... men nu har jag fyllt på förrådet lite. Så det känns bra!
Har även varit iväg till XXL och handlat lite nya fleecetröjor. Använder ju det varenda dag på jobbet, och har tagit mina "ridtröjor", så behövde nya till stallet i vinter. Behöver köpa ett nytt varmt pannband också, men det får jag ta när det kommer till butik. 
 
Ikväll händer det en väääldigt spännande sak också, kanske därför jag är på sånt bra humör. Men tänker inte avslöja för mycket utan det får komma i ett annat inlägg. 
Har städat här hemma och ska snart börja med maten till mig o andreas. Han jobbar till 17.15 idag. 
Sen ikväll efter den spännande saken åker jag till stallet. Det har varit sååå varmt idag så det är nog bra att jag kommer dit lite senare. 
puss
 
god lunch idag! testade nått nytt också, de där runda grejjerna är någon typ av groddar. Kommer inte ihåg vad det hette men ska ta reda på det, för det var vääääldigt gott!!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?