20 - skriver o skriver o skriver..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-20 » 11:31:41
Hej!
Har suttit och skrivit på mitt kandidatarbete nu. Diskussionen är rättad och klar för första gången. Håller på med abstract och acknowledgement. Abstractet är ju typ det vikigaste på hela rapporten så det är viktigt att få det bra. Svårt att skriva tackparagrafen också, för man vill ju inte låta allt för smörig samt så vill man inte glömma någon..
Det ska jag göra resten av dagen, förutom att jag lär cykla en sväng till skolan för att fixa en sista grej på metoden. Tanken är att jag ska få "klar" rapporten idag, så jag kan läsgranska den under helgen innan inlämningen på måndag kl 12.00. Jag ligger rätt bra i tid så det känns bra!! Har dock jäkligt mycket att göra sen. För det första ska jag läsa och granska 2 rapporter från klassen, jag ska skriva ihop en presentation med powerpoint, opponera på 2 andra presentationer, rätta min egna rapport, opponera IGEN på 2 rapporter samt skriva ett 2 sidigt "det här tyckte jag om din rapport" på de två rapporterna. Sen ska min egna rättas IGEN och jag ska skriva ett 2-4 sidigt långt reflektionsdokument om vad jag tyckte om hela min utbildning. Allt ska vara klart i början på juni, puuuh! Man ska då känna att man lever ;)
 
Igår tog jag dock en liten paus. Fixade lite mejl osv men var mestadelen i stallet. Hjälpte eve lite på morgonen, mockade osv. Red ut med gambi på eftermiddagen och han var rätt jobbig. Han är känslig för flugor osv och de har redan börjat kommit. Han slår med huvudet och igår var han väldigt pigg och igång. Så när han slog med huvudet ryckte han tyglarna ut handen på mig, och när vi travade så fattade han galopp när jag tappade dem. Så det blev ett himla kampande då han var som ett ånglok! Men vi lyckades komma överens och jobba med lite sidvärts över grusvägarna för att komma ner i tempo lite. Det gick bra tills vi mötte en flock hjortar, då gick det snabbt igen haha... gambi då.
 
Jag ska ut till stallet idag igen. Dock senare mot kvällen. Tänkte ta bilen när andreas slutar jobba så det blir väll runt 19 typ. Håller vädret i sig (det är molnigt) så rider jag nog ut igen. Vill ha en ny revanch!
Vi hörs senare, puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?