8 - Söndag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-08 » 12:09:40
Hej!
Inatt sov jag i 10 timmar, haha såå skönt! Somnade vid 22 igår och vaknade vid 08. Var en lååång, varm dag igår. Gick upp 05.20 och var i stallet före 06. Full fart på tävling med Eve och 5åringen sigge. Det gick superbra, ett litet pet på sista hindret i 90cm, och nolla i 1m debuten! Duktig liten kille som var super att ha med sig på tävlingsplatsen, ingen stress alls!
 
Igår kväll var jag och andreas på beer and burger. En väääldigt försenad födelsedagspresent från min sida till andreas som fyllde för 2 månader sen haha. Men vi har lixsom inte funnit någon tid att gå ut å äta på så det fick bli igår. Guuud vad mätt jag var, fick lov att knäppa upp jeansen haha! Gott var det men lite synd på att jag var så trött, för det gick inte lixsom att sitta och njuta av maten. Utan vinet och tröttheten gick inte så bra ihop, och att jag blev ännu tröttare av att smälta maten gjorde inte det hela bättre haha. Så vi cyklade hem, jag la mig under täcket i soffan och så såg vi ett avsnitt av Prison Break innan jag somnade i soffan. Mysig kväll ändå <3
 
Idag ska det pluggas, har kampats med mensvärk heeela morgonen men efter x antal tabletter känns magen och ryggen i schack. Sen blir det en promenad tror jag och lite solning på balkongen. Har fått början på soleksem igen men lika bra att ta smällen nu så jag kan vara "normal" resten av sommaren. Det började ju förra året när vi var på rhodos, men tydligen är jag känslig mot den svenska solen också...
puss 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?