6 - Plugg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2016-05-06 » 12:01:25
Hej!
har precis suttit nån timme med min rapport. Många sidor och känner en liten lättnad att introduktionen typ är klar!
En liten grej som ska skrivas om bara.
 
Det har varit fullfart dessa dagar. Långa dagar med tidiga mornar! Igår ringde klockan 06.00 och jag åkte iväg till stallet för att köra eve på tävling. Två fina felfria rundor blev det igen! Även fast hon avancerat upp en klass, DUKTIGA!
Sen blev det hem med de två ponnierna, fixa i stallet, äta, rida osv. Hoppade småhinder med två pållar igår, det var varmt och svettigt!! 
 
Sen så efter en låång dag så tog vi några glas vin i solen, blev mycket roligare att åka buss hem sen ;)
 
Men nu är jag fitforfight, förutom lite träningsvärk i rumpan haha. Idag ska pluggas och sedan fixas här hemma. Andreas jobbar till 18 och jag måste hinna gå ner till stan för att hämta min cykel. Väntar också tills solen kommer fram på balkongen så jag kan lägga mig och sola lite, helt galet skönt väder ute!!
Vi hörs!
puss
fina dora som är tillsalu! 9årigt sto
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?