18 - Ridhuset

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2014-03-18 » 12:23:28
Hej!
Har precis slängt i mig en matlåda och satt på kaffet.
Ska snart sätta mig och plugga Cellbiologi, var duktig nog och pluggade genetik på bussen fram o tillbaka!
 
I stallet gick det bra, jag fixade allt och red Gambi i ridhuset.
I början gick det bra, i mitten gick det inte bra, men vi slutade bra!
Tränade på vad jens sa åt mig förra gången, håll i den där yttertygeln.
Gambi blev lite vrång där i mitten, för då satte jag press och bad han korta sig lite.
men i slutet när vi båda var på rätt plan hade jag värsta känslan!!
Red mycket serpentiner, volter och andra böjda spår för att få han lösgjord.
Han är mycket stelare i vänster än i höger så jobbade på som satan i vänstervarv.
 
Tog inga bilder idag, använde inte mobilen alls haha.
Så ni får nöjja er med en gammal bild..
puss!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?