6 - Helt färdig..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2014-08-06 » 15:27:24
Hej!
Har precis kommit hem ifrån jobbet och ätit lite.
Nu tänker jag sitta här i soffan och vila en stund innan jag ska ta cykeln upp till Tornby för att gå på Hööks.
 
Idag har jag haft så ont i ryggen att jag fått lov att tagit tabletter..
Det var riktigt korkat av mig att köra så hårt på jobbet igår, men är huvudet dumt får kroppen lida!
 
Så ska ta det lugnt resten av dagen idag, plugga lite sen oså.
Har pluggat både i måndags och igår. Så det går helt okej nu!
Vi hörs sen. puss!'
piffen <3
 
Postat av: OSLOFRU
URL: http://www.oslofru.com 2014-08-06 / 15:34:56

Vilken söt vovve! :)

Svar: Ja han är världens sötaste (=
linnearosen


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?