30 - Måndag igen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2013-09-30 » 10:41:14
Godmorgon!
Har precis kommit hem ifrån skolan och haft min enda lektion idag.
Blev en matte-kemi lektion haha. Det är inte kemi vi håller på med nu, det är fan matte.
Ingtegraler, ln, e och derivata å så roligt.. eller inte.
 
Så nu ska jag ta det lite lugnt ett tag innan jag börjar med maten.
Idag blir det riktigt potatismos (har kommit mjölig potatis nu) med köttbullar och gräddsås! 
muuums! Dock har vi ingen lingonsylt hemma, men det får funka utan.
 
Sen ska jag hem till Viktoria för att plugga lite artikel.
Vi ska hjälpa varandra osv så hoppas jag får den klar, eller hoppas jag SKA få den klar.
 
Angående håret så blev det lite bättre efter att jag duschat igår. 
Mycket av den röda färgen försvann så får se om det kanske blir bättre om några tvättar.
Annars färgar jag om det.
 
men nu ska jag sätta igång, puss
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?