15 - fullt upp!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2013-06-15 » 17:20:48
Hej!
Äntligen har jag en lugn stund.
Igår hade vi roligt och kom inte i säng förens 03.00 då vi somnade med både lampa och tv igång haha.
Var mycket fulla studenter ute på stan, hoppas ni hade en toppenkväll!
 
Imorse då, var så extremt sega ur sängen, 13.06 var klockan när vi steg upp och 14.00 var jag i stallet.
Då hade jag hunnit hem, bytt om, ätit och åkt dit haha. Snabbt!
Blev en timmes vända idag, upp i skogen och rejält med trav, både vad pigga och glada!
 
Nu sitter jag här och har precis tagit en dusch. Väntar på pappa och ella och snart ska jag åka och hämt andreas.
Blir grillade hamburgare här sen är jag och andreas barnvakt en sväng innan vi åker hem till honom och sover.
Blir en lugn skön kväll. puss på er
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?