13 - Underbara regniga Torsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2013-06-13 » 13:40:30
Hallå Andreas här!
 
Nu har jag fått den stora äran att framföra ett inlägg åt Linnéa då hon jobbar hårt och har fullt upp på SSAB.
Hon berätta tidigare att hon aldrig varit så skitig någonsin som idag och var dessutom blöt ända in på BH:n !
(Får se vad hon tycker om att jag berätta detta) ;)
 
Igår gjorde jag och Linnéa någonting Nostalgiskt, jag lånade systers gamla moped och sedan kom jag förbi och
vi tog en liten tur, både on&offroad. Den må inte vara varken snabb och stark, men kul gammal känsla iaf haha!
 

Senare idag: Linnéa kommer förbi efter jobbet och sedan bär det av mot Övre Svärdsjö där hon ska ha ridträning. Jag ska filma/ta kort om vädret tillåter, hoppas det lättar bara annars blir vi blöta!
 
Nu ska jag vara lite ego och prata om mig själv, för tillfället sitter jag vid datorn, redigerar en bild och lyssnar på Mötley Crüe & In Flames. Grymt bra musik helt enkelt!
Förstår inte hur hon orkar skriva så långa inlägg ibland, detta är ju krävande haha ;)
Fuskar och fyller ut med bilder så det ser bättre ut!
 
Här kommer en bild ifrån när i var i Silvbergs Gruva =)  Pöss på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?