21 - dålig morgon.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2013-02-21 » 08:06:15
Godmorgon.
Tror jag sovit för länge. somnade runt kvart över 9o igår och sov tills 07.20 då alarmet ringde.
Det är 10 långa timmar.
Tror det gjorde mig grinig hahah för fyfan vilken dålig morgon det varit.
Vaknade med två stora blåmärken på knäet, varav ett är svullet och blivit såna där lila prickar i.
Måste ha gjort skit ont, undra vad jag gjort haha.
 
Sen slutade plattången fungera efter halva håret. Men efter att ha dampat lite på den
lyckades jag iallafall platta klart håret någolunda. Nej nu jävlar bli det en ny plattång också.
 
Kul, först kommer jag slänga ut flera tusen på en ny telefon, och typ en 500 på en ny plattång.
Kanske ska köpa en ny bil när jag ändå är på gång?
 
Nej nu är livet inte okej. Ska ta och sansa mig liteoch sen gå ut till bilen.
Idag slutar jag iallafall kl. 11. Det ska bli skönt.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?