1 - Messlingen 2012.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-04-01 » 17:26:02
hej!
Sitter nu i min lägenhet i rättvik ensam.
Helgen har varit grym, gud vad roligt jag haft!
Resan upp gick bra, mindre bra för Riff som abslout hatar att åka bil.
Så han fick sitta med mig i baksätet för han hade panik i skuffen.
Men annars gick det bra.
På fredagen drog vi igång skotern och jävlar vad den går.

Den är visseligen från 1996 men den axar som tusan.
Blev nästan en vältning sen åkte jag i backen också haha!
Båda var mitt fel, i vältningen så åkte jag lite för fort i en uppförsbacke.
Sen såg jag en sten ( som igenlitgen var en stubbe ) som jag tänkte väja för,
problemet var att vägen svängde inte åt det hållet jag gjorde, så gjorde en kraftig
vänster sväng som fick skotern att stå på en skida haha!
Men vi välte aldrig.
Avramlingen var jag inte ens beredd på. vi hade åkt över fjället och leden var igen snöad.
Sen kom det ett dike jag såg att en skoter före hade åkt över, så tog samma väg.
Fick nån form av vattenplaning och skotern flög åt ena håller, och linnéa åt andra hahah!!!

Nej men vi har haft grymt kul, druckigt lite cider på kvällarna och päronkonjak.
Lägger upp lite bilder istället!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?