3 - På bättringsvägen

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-09-03 » 10:41:27
Hej!
Har precis gjort mig klar inför skolan som börjar 13.15. Dock är jag fortfarande förkyld, hostig, snuvig, febrig och ont i halsen, så jag ska ta bussen dit. Så äckligt jävla drygt att de tar över 30 minuter att ta sig till skolan haha, det ligger typ 6 km hemifrån. (det tar typ 35 min att åka till stallet, 2 mil utanför centrum... )
 
Jag har iallafall varit jättesjuk i veckan, men jag har varit i skolan 08.15-17.00 och varit typ DÖD efteråt. Idag går jag 13.15-17.00 sen ikväll ska vi iväg på en hemlig grej!! 
Imorgon går jag 08.15-12.00 och på eftermiddagen ska jag till stallet. 
Vi hörs imorgon!
puss
 
hahah hur rolig är inte den här !?!?!?!?!?!? DÖÖÖR
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?