31 - Sjukis

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-03-31 » 13:04:58
Hej!
Sitter på andreas dator nu och försöker få igång min. men den vägrar, tror hårdisken har krashat igen.. fan ta den.
Tänkte åka upp till SIBA sen och lämna in den, fan då!!!!!!!! dock tror jag att de går på garantin, hoppas det iallafall. Den fungerade igår men nu när jag försökte starta upp den så gick det inte.. riktigt irriterande.
 
Idag då, jag är sjuk. Vaknade med feber, ont i halsen och hosta. Kände redan i lördags att de var nått skit på gång. Men trots det gick jag upp 06.00 och åkte på praktik. Vet inte riktigt vad de blev av praktiken, allt känns bara så oplanerat, ingen som har ansvaret över oss och vi har inte fått några "uppgifter" som ska göras utan bara " häng med " i typ 1,5 timme.. så ovärt att åka 2 mil för det.
 
Har iallafall tagit en dusch, kollat på film, kört två tvättmaskiner och sovit lite. måste ta en ny alvedon då jag känner att den är påväg ut ur kroppen. vill inte vara sjuk!
 
Får se om jag kan lägga upp bilder oså från Messlingen ikväll, har massa filmer jag skulle vilja klippa ihop också. Men just nu mår jag sisådär och imorgon går jag 08.30-17-00  skjut mig. puss
 
fick flytta kultingar som var födda i natt också! Så jävla små och söta så det finns inte! Fick dock också se mamman klämma ihjäl två av dem... 
mocka åt grisarna stod också på schemat,.. de var helt galna haha. bet överallt!! AJ
Lovisa är nog gris-heden!
 
Postat av: Steffe
2015-03-31 / 14:02:37

Välkommen ner!

Inte alls så hälsosamt i fjällen som reklamen påstår.

Datorproblem: köp, installera samt programmera för daglig körning programmet HitmanPro 3.7
Se: http://www.surfright.nl/en

Du som är ute mycket på nätet behöver riktigt skydd.

Svar: Svårt att installera ett program på en dator som inte startar!
linnearosen


Postat av: Steffe
2015-04-01 / 13:36:53

Lugn, kommer en dag i morgon.

GLAD PÅSK!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?