11 - Vild Gambi och glada nyheter!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2014-06-11 » 16:27:46
Hej!
Har precis vaknat till liv efter att ha slocknat i soffan en sväng, så jävla trött haha.
Efter tentan idag cyklade jag hem och packade grejjorna och drog till XXL.
Jag köpte två t-shirts därifrån, en funktions t-shirt i en anna färg än den jag har och en piké.
Har ju köpt ett par svarta ridbyxor som kommer passa jättebra till min nya piké! ser ut som en lurk nu i stallet med trasiga ridbyxor och skitit t-shirt då jag bara har en... lite onödigt att allt ligger i borlänge.
 
Sen drog jag iväg till stallet, Evelina var där och höll på och mockade så vi bestämde att vi skulle ta en promenad runt "ån" (ca 2 km). Jag ledde Gambi och hon tömkörde sin miniatyrhäst och höll i sina 3 små hundar hahah.
Av alla djur som var med skötte sig Gambi sämst, han var hel vild! 
För det första var han livrädd för en jävla byggmaskin och flög runt som en jävla vante runt mig.
Sen var han bara allmänt för pigg och galen, han gick och sparkade bakut hela tiden.
Tror han sparkade åt flugorna faktiskt för han sparkade lixsom "mot magen".
Men vi kom hem till stallet utan skador! haha, var livrädd att han skulle trampa på någon av hennes hundar, det var ju 2 chihuahua och en pomerian. Frank, Leif och Coco, älskar namnen!
 
Satt nyss och rättade min tenta, och vet ni vad? JAG KLARADE DEN! fick 61 % vilket är ett godkänt då man måste ha 60%. Såå äääckligt jävla skönt. Även fast det var på håret! 
 
Nu ska jag laga lasang med min älskling. puss
 
om ni vill kolla in evelina så har hon en blogg HÄR
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?