13 - Nytt i inredningen.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2014-01-13 » 13:28:59
Hej!
har precis ätit lite lunch, blev matlåda av min kasslergratäng.
När andreas kom hem från mötet drog vi iväg och fixade lite saker.
Laddade på mitt busskort, så på onsdag ska jag åka buss här för första gången haha!
Läskigt som fan.. hoppas jag kommer i tid till tentan bara!!
 
 
 
Sen gick vi till min favoritbutik här, Chrianne. De har världens finaste inredning och allt man kan tänka sig!
Kommer nog bli fler besök där vill jag lova, fick t.o.m ett stämpelkort haha..
Köpte lite ljusprydnader att ha i sovrummet. Ser så tråkigt ut där med bara en säng + två byråer.
Så nu gjorde jag det lite trevligare iallafall. 
Har även köpt lite ramar som jag ska beställa kort att sätta i, måste bara vänta på adressändringen.
Köpte även en liten glasburk eller vad man ska kalla den.
Tänkte köpa några plastväxtstrån att ha i och ha den på köksbordet.
Men nu ska jag plugga, puss!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?