20 - slitär

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2013-06-20 » 13:53:00
Hej! sitter nu och tar en paus och dricker lite kaffe. Börjar få ssab-mage nu efter allt kaffe, är inne på kopp nummer 4 just nu...
Har slitit hela eftermiddagen, stått emot min höjdskräck på en stege som är 4 m hög också, det var läskigt. särkillt när de blir så halt för att man har fett under stövlarna.. gör nog ont att falla 4m ner i betong golv, ingenting jag vill testa.
Så nu har jag 2 h kvar innan jag slutar. Då ska jag förbi maxi och köpa mig ett mellanmål inför hoppträningen sen ikväll. Har även en proteindrink ute i väskan jag snart ska dricka, är redan hungrig även fast jag åt för 2,5 h sen haha..
Ja är väll ungefär det som händer, ikväll ska jag umgås med Andreas också sen när jag är klar i stallet. puss!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?